nog 5 weken tiktak/tiktak............... - Reisverslag uit Zoetermeer, Nederland van Jos Putten - WaarBenJij.nu nog 5 weken tiktak/tiktak............... - Reisverslag uit Zoetermeer, Nederland van Jos Putten - WaarBenJij.nu

nog 5 weken tiktak/tiktak...............

Blijf op de hoogte en volg Jos

05 November 2014 | Nederland, Zoetermeer

hi boys and girls,

Dit is de kick-off van onze vakantie naar Indonesie.....op 6 december vliegen we vanaf Schiphol om 2050 uur.....

Mijn lieve cousin Yara bracht ons op het idee om haar voorbeeld te volgen toen zij en Jordie naar Vietnam enz. gingen....

Haar prachtige reisbeschrijvingen kan ik vast niet evenaren....die waren zo mooi.....en Anny en ik moeten nog leren hoe we foto's moeten plakken in onze teksten....

Maar we zijn dapper en we gaan het proberen.....

Onze tekst is soms in Nederlands of Engels of Behasa Indonesia...
Daar leren we allemaal van..../.vooral ik.......

doei/bye/sampai jumpa

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Zoetermeer

Jos

Anny en ik gaan graag op reis, maar de mogelijkheden zijn beperkt vanwege onze drukke agenda van maandag/vrijdag ...wij zijn bezige bijen met werk en school, vrijwilligerswerk en stage .... Wij gaan graag weekendje-weg voor frisse lucht en cultuur.... Onze ambitie is om te emigreren after pension ...dat is ergens in 2019....of 2020..... naar Indonesie.... Niet alleen familiebezoek met Xmas maar ook gaan we samen op reis om de mogelijkheden te bekijken in de city en de kampung....

Actief sinds 05 Nov. 2014
Verslag gelezen: 150
Totaal aantal bezoekers 2143

Voorgaande reizen:

05 November 2014 - 31 December 2014

Mijn eerste reis

Landen bezocht: