TikTak ...nog 1 week....only one week to go - Reisverslag uit Zoetermeer, Nederland van Jos Putten - WaarBenJij.nu TikTak ...nog 1 week....only one week to go - Reisverslag uit Zoetermeer, Nederland van Jos Putten - WaarBenJij.nu

TikTak ...nog 1 week....only one week to go

Blijf op de hoogte en volg Jos

30 November 2014 | Nederland, Zoetermeer

Hi guys and girls,

The 2 bags are waiting to be filled with dress and stuff.....they wait silently and patiently....waiting for what is to come.....

the bag no 1 is only for souvenirs and gifts for the family in Indonesia....sjaals and shirts van PSV, chocolade ,kerstkunstboom. ....X-decoration for the orphanage ...

And since Anny has so many dress waiting in Indonesia, we do not need to worry so much about bag no 2.....Only Jos dress and etc.....

My son Wouter will bring us to the airport Schiphol and drop us there.....My friend Eli will come from Vlissingen by train to say farewell and happy flight

Our flight is 20.50 hours KL 0809 for those who want to follow ...arrival 1810 hours Local time....that is 6 hours beyond....so 12.10 hours Dutch time my sweet wife Anny and me will land in Jakarta....

Visa could be a problem, because my pasport is Dutch.....Anny paspoort is Indo so is not a problem....I think it will be a visa at arrival.....

The rough scedule is:
Jakarta--Sumatra like Medan ( our sponsor orphanage) and Lake Toba...
Than after 4 days we fly back to Jakarta and have a Waterboom ( superswimmingpool ) with a friend of Anny and her children.....

After returning to Jakarta Anny and me prepare to fly to North-Sulawesi/Manado and see if the climate is nice for a Dutchman.....

Then afetr afew days tracking with hotels and taxis Anny and me fly to Bali and see

• 06 December 2014 - 07:51

Peter:

Dear Jos en Annie,

ik hoop dat jullie samen een mooi nieuw avontuur zullen hebben in Indonesia en een plek vinden
    om samen gelukkig oud te worden.
    Goede reis en een hele mooie vakantie samen, stuur af en toe een berichtje...we zijn benieuwd!